مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:502023-01-15بين الملل

جان باختگان سقوط هواپیمای نپالی به 40 نفر رسید


72 نفر مسافر از جمله 2 کودک و 4 تن از خدمه پرواز و 10 مسافر خارجی شامل 5 هندی، 4 روسی، یک ایرلندی، 2 شهروند کره جنوبی، یک استرالیایی، یک فرانسوی و یک آرژانتینی در هواپیمای 2 موتوره «ای تی آر 72» بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از خبرگزاری رویترز، یک مقام رسمی هواپیمایی نپال اعلام کرد در بدترین سانحه هواپیمایی که در 30 سال گذشته در این کشور رخ داد، امروز یکشنبه دستکم 40 نفر از 72 سرنشین هواپیمای پرواز داخلی شرکت هواپیمایی یتی ، جان باختند.

  جاگانات نیرولا سخنگوی سازمان هواپیمایی نپال در حالی که از کشته شدن دستکم 40 نفر از 72 سرنشین هواپیمای پرواز داخلی نپال در پخارا واقع در غرب این کشور خبر داد، تاکید کرد عملیات امداد و نجات در جریان و شرایط جوی نیز مساعد است.

تلویزیون محلی دودی سیاه از محل سقوط هواپیما و ازدحام جمعیت در محل حادثه را همزمان با فعالیت گروه های امداد و نجات نشان داد.

این حادثه مرگبارترین سانحه هوایی از ماه مارس سال 2018 در این کشور است که در آن پروازی از داکا در کاتماندو سقوط کرد و 51 نفر از 71 مسافر در آن کشته شدند.

سودارشان بارتا اولا سخنگوی خطوط هواپیمایی یتی در مصاحبه با خبرنگاران گفت 72 نفر مسافر از جمله 2 کودک و 4 تن از خدمه پرواز و 10 مسافر خارجی شامل 5 هندی، 4 روسی، یک ایرلندی، 2 شهروند کره جنوبی، یک استرالیایی، یک فرانسوی و یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختگان سقوط هواپیمای نپالی به 40 نفر رسید

جان باختگان سقوط هواپیمای نپالی به 40 نفر رسید