مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:452023-01-15سياسي

کتابخانه ویژه نابینایان در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه کتابخانه نابینایان رودکی گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم مکانی مناسبِ حالِ عزیزان نابینا و کم بینا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین میرزایی صبح امروز در پنجمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه ترویج کتابخوانی نسبت به سال های گذشته اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و فعالیت کتابخانه ها از حوزه شهرها بسیار فراتر رفته و به صورت میدانی به مناطق عشایری، کمتر توسعه یافته و روستاها سوق داده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: کتابداران در کتابخانه ها منتظر حضور مردم نمی مانند خودشان به سراغ مردم می روند و این روحیه ستودنی است.

وی اظهار داشت: باید برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان تمام تلاش خود را به کار بگیریم، چون فرهنگ مایه تعالی هر جامعه است و اگر فرهنگ درست باشد، شاهد تحول در تمامی حوزه ها خواهیم بود.

حسین میرزایی به طرح اداره کل کتابخانه ها در خصوص ارائه خدمات جامع فرهنگی کتاب محور به جامعه عشایری و مناطق روستایی استان اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه های متولی نظرات و پیشنهادات خود را در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه عملیاتی این طرح ظرف یک هفته به اداره کل کتابخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ویژه نابینایان در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود

کتابخانه ویژه نابینایان در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود