مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:452023-01-15پزشكي

دلایل عدم ماندگاری پزشکان در مراکز درمانی تأمین اجتماعی


دو تن از مدیران سابق درمان در سازمان تأمین اجتماعی، با حضور در برنامه تلویزیونی کشیک سلامت، در خصوص دلایل خروج کادر پزشکی از مراکز درمانی تأمین اجتماعی، - توضیحاتی ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اعتصام پور متخصص قلب و عروق و مدیر سابق درمان تأمین اجتماعی اصفهان، به همراه محمدحسین اباذری جراح عمومی و مدیر سابق درمان تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان، در برنامه تلویزیونی کشیک سلامت، به بررسی چالش های حوزه درمان در سازمان تأمین اجتماعی پرداختند.

در ابتدا، اعتصام پور، در پاسخ به این سوال که چرا کادر درمان تمایلی به همکاری با مراکز درمانی تأمین اجتماعی ندارند، گفت: در سازمان تأمین اجتماعی که مخاطب آنها بخش کارگری و مستضعف جامعه هستند مبنا آن است که تعرفه ها عمومی غیردولتی محاسبه می شود، اما پرداختی به پزشکان و کادر درمان برمبنای تعرفه عادی صورت می گیرد.

وی افزود: من به عنوان پزشک قلب اگر اکو یا آنژیوگرافی انجام می دهم دریافتی ام حدود یک چهارم تا یک پنجم دریافتی بخش خصوصی است و با این تورم که اکنون با آن مواجهیم پاسخ سوال شما روشن است؛ به خصوص آنکه در حال حاضر مهاجرت به کشورهای همسایه از سوی پزشکان را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل عدم ماندگاری پزشکان در مراکز درمانی تأمین اجتماعی

دلایل عدم ماندگاری پزشکان در مراکز درمانی تأمین اجتماعی