مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 13:052023-01-15اقتصادي

افزایش 820 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی ریمدان


مدیر پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان از تردد 99 هزار و 213 مسافر در سالجاری از این پایانه مرزی در جنوب استان خبر داد و گفت: ترددهای ثبت شده این مدت در این پایانه مهم مرزی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد بیش از 820 درصدی داشته است.

- محمد شریف کریمی در نشست ساماندهی تردد بار و مسافر پایانه مرزی ریمدان افزود: از مجموع ترددهای این مدت در پایانه مرزی ریمدان 64 هزار و 857 نفر ورودی و 34 هزار و 356 نفر نیز خروجی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه توسعه و ساماندهی پایانه های مرزی به عنوان مبادی ورود و خروج به کشورهای دوست و همسایه پاکستان از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان طرح های عمرانی مهمی را در این پایانه مرزی اجرا کرد که نتیجه مثبت آن در استقبال شایسته زوار پاکستانی در اربعین حسینی امسال قابل مشاهده بود.

مدیر پایانه مرزی ریمدان تصریح کرد: پایانه مرزی ریمدان ظرفیت و توانمندی مناسبی برای صادرات و واردات کالا، انتقال زائران پاکستانی و گردشگران و مسافران دارد و در صورت برخورداری این پایانه مرزی از رونق و توسعه مناسب می تواند منافع اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 820 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی ریمدان

افزایش 820 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی ریمدان