مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:502023-01-15اجتماعي

برف روبی معابر شهری قزوین/ تردد در شهر جریان دارد


رییس کارگروه هشدار و اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین گفت: عملیات برف روبی، نمک پاشی و شن ریزی در معابر شهری قزوین آغاز شده و در حال حاضر تمامی پل ها و تقاطع های غیرهمسطح در سطح شهر باز و تردد در آن ها جریان دارد.

- جابر خرم نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همزمان با آغاز بارش برف در سطح شهر تیم های مدیریت پسماند به صورت کامل با تمام ظرفیت در حالت آماده باش و خدمت رسانی هستند.

وی گفت: از همان ساعت اولیه بارش، عملیات یخ زدایی از معابر نظیر برف روبی، شن پاشی و نمک پاشی آغاز شده و همزمان با ادامه بارش به صورت مستمر در سطح شهر این اقدام ادامه دارد.

رییس کارگروه هشدار و اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرداری قزوین گفت: باید بپذیریم که بارش سنگین برف را شاهد هستیم و همین بارش سنگین سبب ایجاد محدودیت هایی در خدمت رسانی شده است؛ اما تمام تلاش بر این است که معابر اصلی شهر باز و تردد در جریان باشد و مشکلی از این لحاظ برای همشهریان ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: ماشین آلات، تجهیزات برف روبی و کیسه های مخصوص نمک پاشی در سطح شهر آماده شده و گشت های مختلف، در فواصل زمانی مشخص این کیسه ها را شارژ می کند تا شهروندان در صورت نیاز بتوانند از این کیسه ها برای بازگشایی معابر استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی معابر شهری قزوین/ تردد در شهر جریان دارد

برف روبی معابر شهری قزوین/ تردد در شهر جریان دارد