مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:402023-01-15سياسي

شرکت های دانش بنیان؛ ابزاری نوپا اما کارا


حرکت به سوی دانش بنیان شدن تولید سرآغاز گره گشایی اقتصادی و تحولات اساسی در اقتصاد کشور است که سیاستی نوپا اما کارا بوده و نیازمند حمایت ها و توجه دوچندان مسئولین مربوطه است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- اسرا درویشی؛ تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین شعاری است که رهبر معظم انقلاب برای سال 1401 انتخاب کردند چراکه بنابه فرموده ایشان، تولید، کلید حل مشکلات اقتصادی و راه اصلی عبور از دشواری های اقتصادی است و معیار قرار دادن تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین موجب حرکت رو به جلو و محسوس در همه اهداف اقتصادی می شود.

در یک دهه گذشته محوریت شعارهای سال بر پایه اقتصاد و تولید نام گذاری شده است و اکنون شاهد تببین مستقیم جریان دانش بنیان در مأموریت های کشورهستیم.

اقتصاد دانش بنیان یکی از محورهای اصلی در سیاست های اقتصاد مقاومتی است که می تواند با افزایش بازدهی کار و سرمایه و همچنین گسترش تولید در کشور، رشد بهره وری اقتصادی را رقم بزند.

طی سال جاری اقدامات مؤثر بسیاری در زمینه ی حمایت از شرکت های دانش بنیان و پیشروی به این سمت اتفاق افتاد که می توان به تصویب آیین نامه حمایت از تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین و اقدامات انجام شده در حوزه ی وزارت عطف و بهداشت اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان؛ ابزاری نوپا اما کارا

شرکت های دانش بنیان؛ ابزاری نوپا اما کارا