مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:352023-01-15بين الملل

نشریه فرانسوی: اسراییل برلبه ی پرتگاه قرار گرفته است


یک نشریه اینترنتی فرانسوی با انتشار یادداشتی اذعان داشت که رژیم صهیونیستی در سایه تشکیل کابینه افراطی کنونی، بر لبه ی پرتگاه قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشریه اینترنتی فرانسوی OrientXXI با انتشار یادداشتی با تیتر راست افراطی همچنان در حال پیشروی.

اسراییل به سمت پرتگاه می رود ، این سوال را مطرح کرد که حامیان این کابینه راست افراطی تا چه زمانی و تا چه اندازه می توانند ادامه دهند.

آیا ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا، از اسراییل که به تازگی کابینه ای با هویتی افراطی تر و دارای رویکرد توسعه بیشتر شهرک نشینی تشکیل داده همچنان محافظت می کنند.

کابینه ای که حتی رسانه های آمریکایی در خصوص آن ابراز نگرانی می کنند.

در ادامه این یادداشت به تحلیل آسوشیتدپرس  اشاره می شود که پیش بینی می کند  این کابینه جدید اسراییل را به یک درگیری قریب الوقوع با نزدیکترین متحدانش و در رأس آنها ایالات متحده آمریکا و جامعه یهودیان آمریکا سوق می دهد .

در ادامه این یادداشت آمده است که جو بایدن با وجود تبریک به بنیامین نتانیاهو، بار دیگر بر حمایت خود از راه حل دو دولتی، تاکید کرد و  آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه وی نیز تاکید کرد که  بر اساس سیاست هایی که این کابینه در پیش می گیرد قضاوت خواهد کرد نه شخصیت ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه فرانسوی: اسراییل برلبه ی پرتگاه قرار گرفته است

نشریه فرانسوی: اسراییل برلبه ی پرتگاه قرار گرفته است