مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:302023-01-15اقتصادي

اعضای باند سازمان یافته خرید و فروش آرد یارانه ای دستگیر شدند


رییس کل دادگستری آذربایجان از کشف باند سازمان یافته خرید و فروش آرد یارانه ای، به صورت غیر مجاز در مهاباد و دستگیری 5 نفر در این خصوص خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری آذربایجان اظهار کرد: برابر گزارش اداره اطلاعات مهاباد مبنی بر رصد اطلاعاتی برخی از دلالان و پیمانکاران توزیع آرد یارانه ای در سطح این شهرستان، مشخص شد که تعدادی از آن ها به صورت سازمان یافته و گسترده مرتکب اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی از طریق خرید و فروش آرد یارانه ای بصورت غیر مجاز شده اند.

وی افزود: این اشخاص از طریق ارتباط با نانوایان سطح شهرستان اقدام به خرید و جمع آرد یارنه ای از آن ها کرده و بصورت آزاد به فروش می رساندند که این امر موجب بروز مشکلات جدی در حوزه آرد و نان شهرستان مهاباد و بروز نارضایتی عمومی شده بود.

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: موضوع بلافاصله در دستور کار دستگاه قضایی مهاباد قرار گرفته و بازپرس مربوطه بقید فوریت دستورات لازم را صادر کرد که 5 نفر در این خصوص شناسایی و بازداشت شدند.

وی افزود: متهمان پس از تفهیم اتهام به منظور انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر مرتبطین با قرار قانونی روانه زندان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند سازمان یافته خرید و فروش آرد یارانه ای دستگیر شدند

اعضای باند سازمان یافته خرید و فروش آرد یارانه ای دستگیر شدند