مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:302023-01-15اقتصادي

51 اسکان اضطراری روستایی در چناران فعال شد


فرماندار چناران از استقرار 51 مرکز اسکان روستایی اضطراری برای خدمت رسانی به مردم در هنگام قطع احتمالی گاز در این شهرستان خبر داد.

- محسن مه آبادی در گفت وگو با ایسنا گفت: با توجه به برودت هوا و یخبندان و نیز افت فشار گاز 51 مرکز اسکان اضطراری روستایی در سطح سه بخش مرکزی، رادکان و سیدآباد در صورت قطع احتمالی و اضطراری جریان گاز مجهز و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با بیان اینکه در این مراکز پیش بینی تأمین گرمایش با استفاده از نفت سفید به عنوان سوخت جایگزین شده است، خاطرنشان کرد: در شرایط پیش رو از همه ظرفیت های مؤثر و کارآمد شهرستان برای خدمت به مردم بهره خواهیم برد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

ریاست ستاد پیشگیری، مدیریت و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چناران، مهمترین راه برون رفت از شرایط فعلی و گذر از شرایط احتمالی افت شدید فشار گاز را مدیریت بهینه مصرف گاز و توجه به استفاده صحیح و موثر از این نعمت خدادادی دانست.

وی بیان کرد: علاوه بر تأمین سوخت در مراکز معین بخش ها، 8 خودروی حمل نفت سفید و گازوییل در شرایط اضطراری در چناران پیش بینی شده که در صورت ضرورت و نیاز، برای خدمات رسانی به مردم بکار گرفته خواهند شد.

مه آبادی با رد شایعه قطع گاز در چناران توضیح داد: تا این لحظه قطع گاز برای شبکه خانگی مطرح نیست و پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 اسکان اضطراری روستایی در چناران فعال شد

51 اسکان اضطراری روستایی در چناران فعال شد