مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:302023-01-15اقتصادي

نبرد شدید سرما و گاز!/شعله ها را کم کنید تا با افت فشار گاز مواجه نشویم


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: تعریف صرفه جویی در این شرایط بحرانی به خاطر برودت هوا در نقاط مختلف استان با درست مصرف کردن فرق می کند، برای عبور از این شرایط و تأمین گاز تمامی مشترکان در سطح استان نیاز داریم هم استانی ها با کم مصرف کردن شرایط را برای .

- ناصر حسینی، سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: وضعیت کنونی جریان گاز در خطوط شبکه سطح استان پایدار است، ولی این پایدار مستلزم صرفه چویی و رعایت الگوی مصرف است.

وی افزود: مصرف گاز در استان طی روزهای اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 تا 30 درصد بیشتر شده که اگر با همین روند افزایشی مصرف پیش رویم امکان دارد برخی از شهرها در انتهای خطوط با مشکل مواجه شوند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه مصرف گاز طی شبانه روز گذشته را 14 میلیون و 700 هزار مترمکعب اعلام کرد و گفت: در مقایسه با روز گذشته که 14 میلیون و 509 هزار و 991 مترمکعب بوده روند افزایشی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: تمام همکاران به صورت شبانه روز در شرکت گاز استان در تلاش هستند پایداری جریان گاز در شبکه گاز استان برقرار باشد تا با افت فشار مواجه نشویم، اما اگر این رویه مصرف افزایش 30 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ادامه داشته باشد، افت فشار دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد شدید سرما و گاز!/شعله ها را کم کنید تا با افت فشار گاز مواجه نشویم

نبرد شدید سرما و گاز!/شعله ها را کم کنید تا با افت فشار گاز مواجه نشویم