مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:252023-01-15پزشكي

آذربایجان غربی نیازمند آمبولانس جدید است


رییس فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از نیاز شدید استان به آمبولانس نو خبرداد.

- رضا زاده در گفت وگو با ایسنا بااشاره به اینکه آمبولانس ها شدیدا فرسوده هستند و نیازمند به آمبولانس جدید هستیم، اظهار کرد: در سال های اخیر تهیه آمبولانس ها بر عهده وزارت بهداشت بود اما اکنون مقرر شده تهیه آمبولانس برعهده دانشگاه علوم پزشکی باشد و برای آن نیز بودجه جداگانه به دانشگاه تخصیص می دهند لذا درخواست تهیه امبولانس های جدید داده شده اما تاکنون نه بودجه به دانشگاه تخصیص داده شده و نه زمان تهیه فعلا مشخص نیست.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در استان 163 دستگاه آمبولانس،2دستگاه اتوبوس آمبولانس، 2دستگاه موتورلانس و یک بالگرد اورژانس داریم.

رییس فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی یاد آور شد: با توجه به فعالیت های اخیر اورژانس 115 در استان و افتتاح پایگاه و آماده سازی چند پایگاه جدید از لحاظ نیروی انسانی نیز نیاز مبرم به نیروی انسانی جدید در اورژانس بیمارستانها احساس می شود.

وی با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون 79 هزار و 690 مورد ماموریت توسط اورژانس استان انجام شده است، تصریح کرد: از این تعداد ماموریت حدود 271مورد اورژانس مربوط به زنان و زایمان بوده که هم منجر به تولد نوزاد شده و هم بدون تولد نوزاد ،مادر بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی نیازمند آمبولانس جدید است

آذربایجان غربی نیازمند آمبولانس جدید است