مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:202023-01-15بين الملل

چرا داعش حملاتش را به شمال سوریه متمرکز کرده است؟


داعش ظرف دو هفته گذشته با بیش از 14 عملیات حملات خود را در مناطق شمال و شرق سوریه به رغم عملیات های امنیتی نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) با حمایت ائتلاف آمریکا افزایش داده است.

- داعش ظرف دو هفته گذشته با بیش از 14 عملیات حملات خود را در مناطق شمال و شرق سوریه به رغم عملیات های امنیتی نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) با حمایت ائتلاف آمریکا افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، مسؤولان نظامی و منابعی در شورای امنیت ملی آمریکا هشدار دادند که در سایه شرایط مناسب برای داعش در خاورمیانه و آفریقا از جمله امکان عملیات زمینی ترکیه در سوریه بازگشت داعش احتمالاً در سال 2023 رخ بدهد.

به رغم تلاش ها برای عادی سازی روابط میان دمشق و آنکارا ابراهیم کالین، سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه شنبه اعلام کرد که انجام عملیات نظامی زمینی در سوریه در هر لحظه ممکن است.

وی گفت که کشورش به حمایت از روند سیاسی که دسامبر با دیدار وزرای دفاع ترکیه و سوریه در مسکو آغاز شد، ادامه می دهد؛ اما در هر زمانی ممکن است با توجه به سطح تهدیدات عملیات زمینی را در سوریه انجام دهد.

دیده بان حقوق بشر سوریه (وابسته به مخالفان) شنبه اعلام کرد، باندهای زیرزمینی داعش 14 عملیات را ظرف دو هفته گذشته در مناطق تحت نفوذ نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) انجام دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا داعش حملاتش را به شمال سوریه متمرکز کرده است؟

چرا داعش حملاتش را به شمال سوریه متمرکز کرده است؟