مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:152023-01-15پزشكي

چالش نگه داشت پزشک در مراکز درمانی تامین اجتماعی


کارشناسان تأمین اجتماعی چالش های بخش درمان سازمان تامین اجتماعی را برشمردند و درباره عوامل عدم نگه داشت پزشکان و کادر درمان در این حوزه به گفت وگو نشستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اعتصام پور، مدیرسابق درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با حضور در برنامه کشیک سلامت شبکه سلامت سیما به این پرسش که چرا کادر درمان که سرمایه های اصلی نظام سلامت هستند از بیمارستان های تأمین اجتماعی ناراضی و در حال خروج هستند و تمایلی به همکاری با کلینیک های تأمین اجتماعی ندارند؟ پاسخ داد و گفت: در سازمان تأمین اجتماعی که مخاطب آنها بخش کارگری و مستضعف جامعه هستند مبنا آن است که تعرفه ها عمومی غیردولتی محاسبه می شود، اما پرداختی به پزشکان و کادر درمان برمبنای تعرفه عادی صورت می گیرد.

وی افزود: من به عنوان پزشک قلب اگر اکو یا آنژیوگرافی انجام می دهم دریافتی ام حدود یک چهارم تا یک پنجم دریافتی بخش خصوصی است و با این تورمی که اکنون با آن مواجهیم پاسخ سؤال شما روشن است؛ به خصوص آنکه در حال حاضر مهاجرت به کشورهای همسایه از سوی پزشکان را شاهد هستیم.

مدیرسابق درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه در بزرگترین بیمارستان های تامین اجتماعی در استان ها، بعضا رادیولوژیست نداریم و تقاضای همکاری از دیگر مراکز می شود گفت: دندانپزشکان یک پنجم تا یک شش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش نگه داشت پزشک در مراکز درمانی تامین اجتماعی

چالش نگه داشت پزشک در مراکز درمانی تامین اجتماعی