مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 12:002023-01-15پزشكي

انتقال قلب اهدا کننده مرگ مغزی از مشهد به تهران در سرد ترین روز سال


وی با اشاره به اینکه این عمل در سردترین روز سال اتفاق افتاد خاطر نشان کرد: قلب مرحوم با هماهنگی اورژانس هوایی کشور و اورژانس 115 به تهران منتقل شد تا به یک جوان 12 ساله پیوند شود.

- وی با اشاره به اینکه این عمل در سردترین روز سال اتفاق افتاد خاطر نشان کرد: قلب مرحوم با هماهنگی اورژانس هوایی کشور و اورژانس 115 به تهران منتقل شد تا به یک جوان 12 ساله پیوند شود.

سومین انتقال قلب اهدا کننده مرگ مغزی در سردترین روز زمستانی از مشهد به تهران با موفقیت انجام شد   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین، مسئول واحد فراهم آوری اعضا پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعلام این خبر افزود: در یک هزار و دویست و هشتادو یکمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی( امید نبوی راد 18 ساله) که از بیمارستان هاشمی نژاد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت ونجات بخش جان 6 بیمار نیازمند عضو شد.

  دکتر ابراهیم خالقی ضمن تسلیت به خانواده ایثارگر مرحوم امید نبوی راد گفت: کلیه های مرحوم به آقای 33 ساله ساکن نیشابور و یک آقای 21 ساله مشهدی که سال ها از نارسایی کلیه رنج می بردند با موفقیت پیوند شد   وی با اشاره به اینکه این عمل در سردترین روز سال اتفاق افتاد خاطر نشان کرد: قلب مرحوم با هماهنگی اورژانس هوایی کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال قلب اهدا کننده مرگ مغزی از مشهد به تهران در سرد ترین روز سال

انتقال قلب اهدا کننده مرگ مغزی از مشهد به تهران در سرد ترین روز سال