مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:552023-01-15سياسي

حضور چهار اکیپ امداد گاز کرمان در طبس


فرماندار شهرستان طبس از حضور 16 نفر در قالب چهار اکیپ امدادی گاز استان کرمان در طبس خبر داد.

- علی اکبر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان داشت: از روز اول شدت سرما بر اثر ورود توده سرما به کشور و استان با اطلاع رسانی مناسبی که در خصوص مدیریت مصرف گاز انجام شد و با همراهی مردم شهرستان، قطعی منطقه ای گاز را نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه مردم در هر جای که فشار کاهش می یافت با تماس با سامانه 194 شرکت گاز، اقدام لازم برای وصل گاز انجام می شد، افزود: از آن جایی که استان کرمان، استان معین در حوزه گاز برای این شهرستان است 16 نفر از پرسنل شرکت گاز کرمان در قالب چهار اکیپ برای کمک به همکاران خود به طبس آمده اند.

فرماندار طبس با بیان اینکه گاز همه صنایع و واحدهای تجاری این شهرستان قطع شده است، تصریح کرد: از مردم خواسته ایم در صورت امکان در منازل اقوام خود در این چند روز حضور داشته باشند و از بخاری های نفتی استفاده کنند.

رحیمی ادامه داد: جهاد کشاورزی سوخت جایگزین را بین مرغداری ها و گلخانه ها توزیع کرده است و 9 نانوایی معین در مناطق مختلف طبس انتخاب شده اند تا اگر گاز قطع شود، نان مورد نیاز مردم را پخت کنند.

به گفته وی، شب گذشته درجه دما در طبس به منفی سه درجه رسید و از مردم درخواست می کنیم که همچنان به صرفه جویی مصرف گاز ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور چهار اکیپ امداد گاز کرمان در طبس

حضور چهار اکیپ امداد گاز کرمان در طبس