مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:502023-01-15سياسي

حمایت شورای شهر تهران از مولدسازی دارایی های بنیاد شهید


شورای شهر و شهرداری تهران از اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مولدسازی دارایی ها و خدمات رسانی به ایثارگران حمایت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، پرویز سروری با بیان اینکه هر کجا دارایی ها با دانایی ها جمع شود در نهایت هوشمندی، نوآوری، خلاقیت و مولدسازی تولید می شود، گفت: مشکل کشور این است که دارایی داریم اما برخی مواقع دانایی نداریم و گاهی دارایی ها به دست نادان ها می افتد و در نتیجه شاهد به هرز رفتن کارایی و کارآمدی هستیم.

وی در ادامه گفت: با اجرای پروژه های سازندگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارایی ها بر مرکب دانایی ها سوار می شود و در مسیر هم افزایی برای ارائه کارآمدی نظام قرار می گیرد.

سروری با تأکید بر اینکه تا بخشی نگری الگوی خدمات رسانی باشد شاهد کارآمدی نخواهیم بود، ابراز داشت: صرفاً بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئول رسیدگی به خانواده شهدا نیست بلکه همه ارگان ها باید دست به دست هم داده تا دارایی های بنیاد به امکانات و توانایی های مناسبی برای خدمت به بهترین ها انجام شود.

وی تصریح کرد: خرسندیم که آغاز خدمت رسانی به خانواده شهدا از شهرری و قبله تهران آغاز شده که مرکز مجاهدین، رزمندگان و شهدای گران قدری است که خدمات بزرگی به کشور ارائه کردند و بنیاد و مدیریت شهری برای خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت شورای شهر تهران از مولدسازی دارایی های بنیاد شهید

حمایت شورای شهر تهران از مولدسازی دارایی های بنیاد شهید