مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:402023-01-15سياسي

چالش و بحران جدی در جمعیت پذیری تهران/لزوم شفاف سازی شهرداری در خصوص برنامه TOD


یک عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم شفاف سازی شهرداری در خصوص برنامه TOD افزود: ما در جمعیت پذیری تهران دچار یک چالش و بحران جدی هستیم.

- چالش و بحران جدی در جمعیت پذیری تهران/لزوم شفاف سازی شهرداری درباره برنامه TOD یک عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم شفاف سازی شهرداری در خصوص برنامه TOD گفت: ما در جمعیت پذیری تهران دچار یک چالش و بحران جدی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اقراریان در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مفهوم TOD در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران، گفت: مفهوم کلیدواژه TOD ذیل برنامه چهارم توسعه، نگرانی های را به دنبال داشته است.

شهر تهران هر بار به یک بهانه به تعطیلی کشیده می شود، یک بار به دلیل کاهش بارندگی و آلودگی هوا، بار دیگر به دلیل شدت بارش و برودت هوا و کمبود گاز و بار دیگر به دلیل کمبود آب همه چیز تعطیل می شود.

وی با بیان اینکه ما در جمعیت پذیری تهران دچار یک چالش و بحران جدی هستیم، افزود: برخی از تصمیمات مسئولان فعلی می تواند در دهه های آینده برای کشور ایجاد بحران کند، ما تجربه زیادی در زمینه بحران های ناشی از تصمیمات غلط از سوی مسئولان داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش و بحران جدی در جمعیت پذیری تهران/لزوم شفاف سازی شهرداری در خصوص برنامه TOD

چالش و بحران جدی در جمعیت پذیری تهران/لزوم شفاف سازی شهرداری در خصوص برنامه TOD