مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:362023-01-15اجتماعي

راه های اصلی همدان باز است/ 25 روستای مسدود در حال بازگشایی است


جواد نگاهداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بارش برف از صبح دیروز آغاز شده و حدود 25 ساعت است که درگیر نمک پاشی و برف روبی در محورها هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون در هیچ محور شریانی مسدودی نداشتیم خاطرنشان کرد: در حال حاضر محورها باز و تردد برقرار است اما در گردنه ها به خاطر خاصیت این فصل از سال تردد با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی، هموطنان از سفرهای غیر ضرور اجتناب کرده و قبل از سفر با سامانه 141 وضعیت محورها را بررسی کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس راه از ابتدای محور زنجیرچرخ را برای خودروها اعمال می کند و اگر فاقد زنجیرچرخ باشند، اجازه سفر نمی دهند افزود: از حدود 27 ساعت گذشته 5 هزار و 800 تن ماسه و نمک در محورها استفاده شده و 15 هزار و 500 کیلومتر برف روبی انجام شده است.

نگاهداری با بیان اینکه 210 دستگاه خودرو در راه مانده امدادرسانی شده است افزود: اکثر خودروهای در راه مانده نیز مشکل بستن زنجیرچرخ دارند.

وی با اشاره به اینکه همچنان بارش برف را در محورها داریم و با توجه به پیش بینی وزش باد امکان کولاک داریم گفت: رانندگان دقت کنند، احتمال مواجهه با مه و کولاک در محورها وجود دارد که دستگاه های امدادرسان چون هلال احمر باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های اصلی همدان باز است/ 25 روستای مسدود در حال بازگشایی است

راه های اصلی همدان باز است/ 25 روستای مسدود در حال بازگشایی است