مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:352023-01-15اجتماعي

سرما و یخبندان همچنان در شهرهای استان اردبیل تداوم دارد


سرما و یخبندان شدید در سطح استان اردبیل از هفته پیش آغاز و با وجود توقف بارش، اردبیلی ها همچنان دمای صفر درجه را تجربه می کنند.

- ایسنا/اردبیل سرما و یخبندان شدید در سطح استان اردبیل از هفته پیش آغاز و با وجود توقف بارش، اردبیلی ها همچنان دمای صفر درجه را تجربه می کنند.

با تداوم سرما و یخبندان در همه شهرهای استان اردبیل، دمای هوای شب گذشته در شهر خلخال در جنوب این استان به 12 درجه سانتیگراد زیر صفر و در شهر گیوی نیز به 10 درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

دمای هوا طی دیشب نیز برای چندمین روز متوالی در همه شهرهای استان اردبیل به زیر صفر رسید به طوری که طی شب گذشته شهر نیر و اردبیل با هشت درجه سانتیگراد زیر صفر، مشگین ‎شهر هفت درجه سانتیگراد زیر صفر و سرعین با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین شهرهای این استان بودند.

بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل نیز، طی شب گذشته شهرهای نمین و پارس آباد با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و شهرهای گرمی، بیله سوار و اصلاندوز با سه درجه سانتیگراد زیر صفر شب سردی را سپری کردند.

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز اعلام کرد: راه ارتباطی تمامی مسیرهای اصلی و فرعی و روستایی این استان باز است و هم اکنون تردد در تمامی جاده های ارتباطی استان جریان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما و یخبندان همچنان در شهرهای استان اردبیل تداوم دارد

سرما و یخبندان همچنان در شهرهای استان اردبیل تداوم دارد