مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:352023-01-15اجتماعي

توصیه های پیشگیرانه هلال احمر در مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن


به دنبال افت دما و استفاده بیشتر از وسایل گرم کننده، خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن نیز روند رو به رشدی به خود می گیرد ولی تنها رعایت چند نکته اساسی می تواند افراد را از این خطر دور سازد.

- ایسنا/یزد به دنبال افت دما و استفاده بیشتر از وسایل گرم کننده، خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن نیز روند رو به رشدی به خود می گیرد ولی تنها رعایت چند نکته اساسی می تواند افراد را از این خطر دور سازد.

سید محمد دریایی معاون آموزش و پژوهش هلال احمر استان یزد در خصوص رعایت نکات ایمنی جهت پیشگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، گفت: باتوجه به هشدار هواشناسی و پیش بینی کاهش دما در اکثر نقاط کشور و به دنبال آن افزایش استفاده از وسایل گرمایشی همچون بخاری های گازی، نفتی، شومینه، پکیج، آبگرمکن و موتورخانه احتمال وقوع مسمومیت با گاز منواکسید کربن بالا می رود لذا اگر از این وسایل استفاده می شود حتما یک راه برای گردش هوا باید در نظر گرفته شود.

وی افزود: بی احتیاطی و نا آگاهی در راه اندازی وسایل گرمایشی موجب می شود که این وسایل به درستی کار نکند و عدم کارکرد صحیح آن بسیار خطرساز است، بنابراین از هموطنان درخواست می شود از ایمن بودن وسایل گرمایشی خود اطمینان حاصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پیشگیرانه هلال احمر در مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن

توصیه های پیشگیرانه هلال احمر در مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن