مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:202023-01-15سياسي

استفاده از ماده 56 گام مهمی برای رفع مشکلات سلسله و دلفان است


نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت های قانونی ماده 56 گام مهمی برای رفع مشکلات دو شهرستان است.

- ایسنا/لرستان نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ظرفیت های قانونی ماده 56 گام مهمی برای رفع مشکلات دو شهرستان است.

دکتر یحیی ابراهیمی 24 دی ماه در نشست شورای اداری شهرستان سلسله، به خدمات و اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در راستای کنترل کرونا در کشور اشاره کرد و افزود: سلسله یکی از اولین شهرستان های درگیر با کروناویروس در کشور بود.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات بسیار خوبی که در مهار کرونا ویروس صورت گرفت و با جذب امکانات بهداشتی و درمانی چشمگیر، موفق شدیم این بیماری را کنترل کنیم.

نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جذب امکانات بهداشتی و درمانی که در دو سال اخیر برای بیمارستان و بخش بهداشت و درمان الشتر صورت گرفته است، افزود: این درحالیست که بخش صنعت و گردشگری گرچه قابلیت های مهم شهرستان های سلسله و دلفان محسوب می شوند اما هیچ رشدی نداشته و پس از گذشت 43 سال از عمر انقلاب هنوز این شهرستان ها کارخانه ای برای اشتغال جوانان خود ندارند.

ابراهیمی استفاده از ظرفیت های قانونی ماده 56 را گام مهمی در راستای رفع مشکلات دو شهرستان سلسله و دلفان برشمرد و گفت: باید از این ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماده 56 گام مهمی برای رفع مشکلات سلسله و دلفان است

استفاده از ماده 56 گام مهمی برای رفع مشکلات سلسله و دلفان است