مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:152023-01-15سياسي

بیش از 4 هزار پرونده قضایی در استان قزوین منجر به مصالحه شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: در اثر اقدامات و تلاش های صورت گرفته، طی 9 ماهه سال جاری 4 هزار و 130 فقره پرونده کیفری در مراجع انتظامی استان منجر به سازش شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 433 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حسین رجبی با اشاره به خبر سازش بیش از 440 درصدی پرونده های کیفری در مراجع انتظامی استان قزوین، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های قوه قضاییه در استان 15 برنامه پیش بینی اجرایی شده و اولویت اقدامات در حوزه پیشگیری و کاهش جمعیت کیفری است و اولین برنامه عملیاتی دادستانی اصلاح ذات البین با هدف کاهش جمعیت و محکومیت های کیفری است.

وی افزود: کاهش 20 درصدی جمعیت کیفری در استان هدف گذاری شده و امیدواریم تا پایان سال با برنامه ریزی و تلاش تمامی همکاران قضایی، شاهد تحقق این مهم باشیم و بتوانیم با استفاده از نهادهای ارفاقی زمینه آزادی مددجویان دارای شرایط لازم را فراهم سازیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در ادامه بیان کرد: واحد سازش در همه کلانتری ها فعال شده تا علاوه بر مجموعه های قضایی و شوراهای حل اختلاف از ظرفیت مراجع انتظامی استان نیز در راستای صلح و سازش به خوبی استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4 هزار پرونده قضایی در استان قزوین منجر به مصالحه شد

بیش از 4 هزار پرونده قضایی در استان قزوین منجر به مصالحه شد