مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 11:052023-01-15اقتصادي

تصویب هزار میلیارد ریال برای مرمت پروژه گنبد سلطانیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدسعید صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان زنجان اظهار کرد: با پیگیری های انجام گرفته، هزار میلیارد ریال اعتبار به مدت سه سال، - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از تصویب هزار میلیارد ریال برای مرمت پروژه میراث جهانی گنبد سلطانیه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدسعید صفوی، مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان زنجان اظهار کرد: با پیگیری های انجام گرفته، هزار میلیارد ریال اعتبار به مدت سه سال، برای پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه تصویب شد.

صفوی افزود: برای شروع فاز اول مرمت این مجموعه، از جمله کف سازی معابر پیرامونی گنبد، ساماندهی محوطه و برج و بارو، 20 میلیارد ریال توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای سال اول ابلاغ شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی با اشاره به اینکه ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه گردشگری در زنجان وجود دارد، تصریح کرد: این ظرفیت باید به سیاست و برنامه ای تبدیل شود که بخش های مختلف اعم از دولتی و خصوصی آن را اجرا و منافع ملی را تضمین کنند.

وی با اشاره به لزوم فعالسازی ظرفیت های گردشگری استان، گفت: شاخص و معیار ما باید بر این مبنا باشد که نحوه فعالیت ما چگونه موجب رونق یک کسب و کار و یا بازدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب هزار میلیارد ریال برای مرمت پروژه گنبد سلطانیه

تصویب هزار میلیارد ریال برای مرمت پروژه گنبد سلطانیه