مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:502023-01-15دانش

رقابت بیش از 17 هزار داوطلب نوبت اول آزمون سراسری در چهارمحال و بختیاری


 17 هزار و 688 نفر از داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری در استان هستند و در 9 شهر شهرکرد، بروجن، فارسان، کوهرنگ، کیار، خانمیرزا، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه شهرکرد گفت: 17 هزار و 688 نفر از داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری در استان هستند و در 9 شهر شهرکرد، بروجن، فارسان، کوهرنگ، کیار، خانمیرزا، اردل، لردگان و بن، این آزمون برگزار می شود.

یاسر پیرعلی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه تعداد داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری در استان 17 هزار و 688 نفر هستند، اظهار کرد: بیش ترین تعداد داوطلبان با 7033 نفر در شهرستان شهرکرد و کمترین با 193 نفر در کوهرنگ هستند.

رییس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه محل برگزاری و حوزه اصلی آزمون دانشگاه شهرکرد است، گفت: این آزمون در شهرهای شهرکرد، بروجن، فارسان، کوهرنگ، کیار، خانمیرزا، اردل، لردگان و بن، این آزمون برگزار می شود.

به گفته وی، کنکور 1402 در دو نوبت برگزار خواهد شد که نوبت اول آزمون سراسری روز پنج شنبه 29 دی ماه با رقابت داوطلبان گروه های علوم تجربی و زبان های خارجه آغاز و جمعه 30 دی ماه با رقابت داوطلبان گروه های علوم انسانی و علوم ریاضی و هنر این نوبت از آزمون پایان می یابد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت بیش از 17 هزار داوطلب نوبت اول آزمون سراسری در چهارمحال و بختیاری

رقابت بیش از 17 هزار داوطلب نوبت اول آزمون سراسری در چهارمحال و بختیاری