مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:352023-01-15اقتصادي

برگزاری نشست توسعه همکاری های ایران و پاکستان درکویته


تفاهمنامه توسعه همکاری های دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در پایان دهمین نشست مشترک تجارت مرزی بین دو استان مرزی کشورهای همسایه امضا، شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان؛ ایرج حسن پور مدیرکل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان و رییس هیات جمهوری اسلامی ایران و سعید احمد رییس بجش ارزیابی گمرک ایالت بلوچستان پاکستان پس از 2 روز مذاکرات مستمر، تفاهم نامه کمیته مشترک تجارت مرزی دو کشور را در شهر کویته پاکستان، امضاء کردند.

دهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی ایران و پاکستان با محورهای  توسعه مناسبات بازرگانی ، تجارت مرزی و تسهیل امور گمرکی و حمل و نقل در روز جمعه 23 دی ماه سالجاری در کویته پاکستان آغاز و در 24 دی ماه پایان یافت.

در پایان بنا به توافقات انجام شده مقرر شد، یازدهمین نشست کمیته مشترک تجارت مرزی بین سیستان و بلوچستان ایران و ایالت  بلوچستان پاکستان به میزبانی  ایران و در شهر چابهار برگزار شود.

 درویش وند سرکنسول ایران در شهر کویته و آقای عبدالجبار دیتهو سرکنسول پاکستان در زاهدان نیز در مراسم امضای تفاهم نامه حضور داشتند.

پایان پیام/3139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست توسعه همکاری های ایران و پاکستان درکویته

برگزاری نشست توسعه همکاری های ایران و پاکستان درکویته