مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:352023-01-15اجتماعي

تمام محورهای شریانی همدان باز است


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه تمام محورهای شریانی استان باز است، گفت: نگران هستیم در ساعات آینده درگیر کولاک شویم.

- جواد نگاهداری در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه تردد در محورهای استان فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است، اظهار کرد: سطح محورهای استان لغزنده است و از رانندگان درخواست داریم حتماً با زنجیرچرخ تردد کنند.

وی با بیان اینکه سراسر جاده های استان را برف فراگرفته است، تصریح کرد: از ساعت 8 صبح روز گذشته بارش برف در تمام محورهای استان آغاز شده که از همان ساعات اولیه عملیات برف روبی و نمک پاشی در سطح جاده ها آغاز شد.

نگاهداری افزود: 5800 تن ماسه و نمک در محورهای استان پاشیده شده است و 15 هزار و 251 کیلومتر راه برف روبی شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه 25 محور روستایی استان مسدود است، گفت: به محض اینکه محورهای شریانی استان برف روبی شود، راه های روستایی نیز بازگشایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه نگران کولاک در محورهای استان هستیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه حجم زیادی از برف در اطراف محورهای استان وجود دارد در صورتی که باد شدت بگیرد کولاک رخ داده و منجر به کاهش دید رانندگان و گیر کردن خودروها خواهد شد که بر این اساس از هلال احمر نیز درخواست کردیم نیروهای امدادی اش در محورهای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام محورهای شریانی همدان باز است

تمام محورهای شریانی همدان باز است