مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:302023-01-15اقتصادي

گناباد در شرایط اضطراری تامین گاز / تغییر سوخت بیمارستان علامه بهلول گنابادی


افزایش حجم مصرف گاز ناشی از برودت هوا و به دلیل افت شدید گاز گناباد این شهرستان در شرایط اضطراری تامین گاز قرار گرفته است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از گناباد، ستاد مدیریت بحران از مردم گناباد و شهرهای کاخک و بیدخت و روشناوند و نیز مناطق روستایی درخواست کرده که علاوه بر قطع مصارف غیرضروری در بخش های غیر خانگی گاز در بخش خانگی هم با مدیریت مصرف میزان استفاده از انرژی گاز را تا حد امکان کاهش دهند و در مصرف آن صرفه جویی کنند.

این ستاد هشدار داد مردم در مناطق شهری و روستایی گناباد علاوه بر مدیریت و صرفه جویی حداکثری در مصرف گاز و کاهش تعداد بخاری های منازل و یا میزان حرارت آنها تدابیر لازم برای تامین گاز مایع و یا نفت سفید را برای سایر وسایل گرمایشی جایگزین اتخاذ کنند تا در صورت قطع احتمالی گاز در ساعات آینده با مشکلی مواجه نشوند.

  آماده باش کلیه نیروهای هلال احمر گناباد برومند رییس جمعیت هلال احمر گناباد در گفت وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار کرد:تیم های عملیاتی هلال احمر مثل همیشه در روزهای بحرانی در کنار مردم بطور آماده باش کامل هستند.

  وی افزود : 12 مکان برای اسکان داخل شهر پیش بینی شده و دو مکان نیز در شهر مقدس کاخ یک محل در بیدخت یک مکان در روشناوند روستاهای بخش مرکزی و روستاهای بخش کاخک برای اسکان احتمالی در نظر گرفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناباد در شرایط اضطراری تامین گاز / تغییر سوخت بیمارستان علامه بهلول گنابادی

گناباد در شرایط اضطراری تامین گاز / تغییر سوخت بیمارستان علامه بهلول گنابادی