مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:302023-01-15دانش

اقبال و نگرش دانشجویان نسبت به رشته های تحصیلی تغییر کرده است


اقبال به رشته های تحصیلی دستخوش تغییرات عمده ای شده است، وزارت علوم در این خصوص با تحلیل محتوا، برنامه هایی را بر اساس نیازسنجی در دستور کار خود قرار داد.

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: اقبال به رشته های تحصیلی دستخوش تغییرات عمده ای شده است، وزارت علوم در این خصوص با تحلیل محتوا، برنامه هایی را بر اساس نیازسنجی در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با بیان مطلب فوق اظهار داشت: توسعه و پیشرفت دانشگاه ها پس از انقلاب اسلامی نشانگر این موضوع است که انقلاب اسلامی علاوه بر انقلاب دینی، فرهنگی و مذهبی، یک انقلاب علمی نیز بوده است و توجه به تولید علم و شکوفایی و بالندگی علمی از دغدغه های اصلی جمهوری اسلامی است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب آیت الله مدنی که دانشگاه آذربایجان به نام ایشان مزین است، شکل گیری دانشگاه ها را بر اساس سه ضلع آموزش، پژوهش و فناوری دانست و یادآور شد: تولید علم و تحقق سند چشم انداز و نقشه جامع و نیل به مرجعیت علمی موقعی امکان پذیر است که این اضلاع بتوانند هم سو با هم عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبال و نگرش دانشجویان نسبت به رشته های تحصیلی تغییر کرده است

اقبال و نگرش دانشجویان نسبت به رشته های تحصیلی تغییر کرده است