مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:252023-01-15حوادث

قتل برای یک میلیون تومان


تحقیقات برای رازگشایی از قتل سعید ادامه داشت تا اینکه معلوم شد او روزها در یک کارگاه مبل سازی کار می کرده و شب ها هم سرایدار خانه ویلایی بوده است.

- در بررسی تیم جنایی اداره آگاهی مشخص شد که مقتول با یکی از همکارانش به نام رحمان در کارگاه از ماه ها قبل بر سر کار اختلاف داشته است.

  پس از روشن شدن این موضوع رحمان تحت نظر قرار گرفت و چند روز بعد برای مأموران محرز شد که او در قتل سعید نقش داشته است و به این ترتیب وی بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت که ابتدا سعی کرد خودش را بی خبر از ماجرا نشان دهد اما وقتی دید مأموران به اختلاف او و سعید پی برده اند به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد: بیش از 10 سال است که در کارگاه مبل سازی کار می کنم و رابطه خوبی با صاحبکارم داشتم و او خیلی به من اعتماد داشت تا اینکه 2 سال قبل سعید همکارم شد و بعد از چند ماه برای بیشتر شدن حقوقش مدام از من پیش صاحبکارم بدگویی می کرد به طوری که احساس کردم جایگاهم را از دست داده ام.

  به همین خاطر برای تنبیه کردن او ماجرا را به یکی از دوستانم گفتم و او دو نفر را به من معرفی کرد که در ازای دریافت مبلغ 2 میلیون تومان حاضر هستند سعید را گوشمالی دهند.

در نهایت با آنها قرار گذاشتم و گفتم مردی برای ناموسم مزاحمت ایجاد کرده می خواهم او را گوشمالی دهید با چانه زنی مبلغ یک میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل برای یک میلیون تومان

قتل برای یک میلیون تومان