مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 10:002023-01-15اقتصادي

یک سوم خیرین سلامت فارس را بانوان تشکیل می دهند


مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با بیان اینکه 30 درصد از خیرین عرصه سلامت در استان بانوان هستند، ارزش ریالی اقدامات خیرین در فارس به جز ساخت برخی بیمارستان ها را 50 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

- دکتر علی اکبر رامجردی یکشنبه 25 دیماه در مراسم تجلیل از خیرین ساخت مجتمع خیریه درمانی تخصصی و فوق تخصصی رسول اعظم (ص)، ضمن قدردانی از نیک اندیشان فارسی، نقش خیرین سلامت در توسعه طرح های بهداشت و درمان را مهم و تاثیر گذار دانست و بر حمایت های این قشر در جامعه تاکید کرد.

او گفت: فعالیت خیرین عرصه سلامت در شرایطی که مشکلات اقتصادی فعالیت های مختلف را تحت الشعاع قرار داده، اقدام بسیار ارزشمندی است که بدون شک نزد خداوند از اجر و پاداش معنوی بسیاری برخوردار خواهد بود.

رامجردی در ادامه گفت: 50 هزار میلیارد تومان ارزش اقداماتی است که تاکنون در مجمع خیرین ثبت شده است، البته این آمار بجزء ساخت برخی بیمارستان هایی است که قبل از فعالیت و تشکیل مجمع خیرین بوده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس عنوان کرد: 30 درصد از خیرین عرصه سلامت در فارس بانوان هستند که در ساخت بیمارستان های سوانح سوختگی، بیمارستان امیر، بیمارستان مادر و کودک، بیمارستان شهید رجایی، بیمارستان قلب فاطمه الزهرا شهرستان کوار و مراکز کوچک دیگر مشارکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم خیرین سلامت فارس را بانوان تشکیل می دهند

یک سوم خیرین سلامت فارس را بانوان تشکیل می دهند