مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:502023-01-15سياسي

فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید عباس بابایی اصفهان معرفی شد


در مراسمی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان صمد نوری به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان که با حضور مسؤولان و فرماندهان کشوری و لشکری استان برگزار شد، گفت: پایگاه شکاری شهید بابایی از یگان های راهبردی، بزرگ و حساس و قلب نیروی هوایی است.

وی ادامه داد: این پایگاه توان دفاع از جنوب غرب و شرق کشور را دارد که در دفاع مقدس هم این ماموریت را با حفاظت از مکان های حساس انجام داد.

امیر واحدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای نیروی هوایی ارتش و اشاره به موقعیت استراتژیک پایگاه شکاری شهید بابایی گفت: پایگاه در طول هشت سال دفاع مقدس مأموریت های ویژه ای به خصوص در باز نگاه داشتن شریان اقتصادی کشور و دفاع از منابع نفتی داشت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن تجلیل از زحمات و فعالیت های امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا انگیزه، خطاب به کارکنان جوان این پایگاه گفت: شما هم اگر می خواهید موفق باشید باید این دو ویژگی مهم (تعهد و تخصص) را دارا باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید عباس بابایی اصفهان معرفی شد

فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید عباس بابایی اصفهان معرفی شد