مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:452023-01-15سياسي

انتقال 50 میلیون متر مکعب آب از «سد شهریار» به اردبیل


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو مجوز انتقال 50 میلیون متر مکعب آب از سد شهریار را به اردبیل صادر کرده است.

- علی نیکزاد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: یکی از پیگیری های نمایندگان استان علاج بخشی به مشکلات آّب شرب اردبیل است که در این زمینه تأمین آب و انتقال آن از طریق سد شهریار به جد پیگیری می شود.

وی تصریح کرد: در کنار تأمین منابع آب به شهر اردبیل، باید جلوی سدسازی ها در ترکیه گرفته شده و سد قزل قیه نیز به سرعت تکمیل شده تا ما سرازیری آب ارس را به سایر مناطق شاهد نباشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضرورت تأمین آب شرب روستاها را یادآور شد و گفت: در 365 روستای حوزه انتخابیه ما، روستاییان با پنج مشکل اساسی روبه رو هستند که تأمین آب شرب، آب کشاورزی، طرح های هادی، حوزه راه، اینترنت و ارتباطات از جمله این مشکلات است.

نیکزاد افزود: باید با تأمین اعتبارات ملی نسبت به حل این مشکلات اقدام کنیم که امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و پیگیری مسئولان استانی، در بودجه سال آینده جذب اعتبارات را در این حوزه شاهد باشیم.

وی از اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای شرکت توزیع برق استان با هدف راه اندازی پست های جدید برق خبر داد و خاطرنشان کرد: با این منابع امیدواریم ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال 50 میلیون متر مکعب آب از «سد شهریار» به اردبیل

انتقال 50 میلیون متر مکعب آب از «سد شهریار» به اردبیل