مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:352023-01-15اقتصادي

جلوگیری از تضییع حقوق صنعتگران، رویکرد دستگاه قضا در حمایت از تولید


حمایت از فعالیت اقتصادی سالم و جلوگیری از تضییع حقوق صنعتگران و تولیدکنندگان مهمترین هدف ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری این شهرستان است.

- ایسنا/مرکزی رییس دادگستری شهرستان ساوه گفت: حمایت از فعالیت اقتصادی سالم و جلوگیری از تضییع حقوق صنعتگران و تولیدکنندگان مهمترین هدف ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری این شهرستان است.

ابوالحسن شریفی شامگاه شنبه 24 دیماه 1401 در پایان جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری شهرستان ساوه که در دفتر اتاق بازرگانی و انجمن مدیران صنایع شهر صنعتی کاوه برگزار شد، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نگاه به تولیدکننده باید نگاه به یک مجاهد اقتصادی باشد تا دشمن نتواند در جنگ اقتصادی علیه ملت ایران توطئه های خود را عملی کرده و بخواهد با تحریم و فشار، اقتصاد ایران را فلج کند.

وی بیان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری، حمایت از تولید و به حداقل رساندن مشکلات صنعت حتی با انعطاف در قانون را یک اصل می داند تا اشتغال و سرمایه گذاری با چالش مواجه نشود.

رییس دادگستری ساوه با تاکید بر اینکه جلسات این ستاد به طور مستمر برگزار می شود و نگاه دستگاه قضایی برگرفته از سیاست های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تضییع حقوق صنعتگران، رویکرد دستگاه قضا در حمایت از تولید

جلوگیری از تضییع حقوق صنعتگران، رویکرد دستگاه قضا در حمایت از تولید