مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:202023-01-15سياسي

امیدبخشی به مردم محور فعالیت های رسانه ای استان قزوین باشد


استاندار قزوین امید بخشی و بیان دستاوردهای دولت و نظام را یکی از ضروریات امروز استان قزوین برشمرد که باید از سوی رسانه ها بیان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی شنبه شب در جمع شورای سازمان بسیج رسانه استان قزوین که به مناسبت روز بسیج رسانه برگزار شد با اشاره به تلاش های دشمن برای ایجاد دو قطبی در جامعه و همچنین روحیه ناامیدی در جامعه اظهار کرد: اصحاب رسانه که دل در گروه انقلاب و پیشرفت این کشور دارند باید این توطئه دشمن را به خوبی شناخته و آنالیز کنند.

وی با بیان اینکه نبرد رسانه ای دشمن وارد ابعاد پیچیده ای شده است، افزود: دشمن با تمام توان امید به فردای این مردم را نشانه گرفته و تلاش می کند با القا ناکارآمدی فضای جامعه را به سمت ناامیدی سوق دهد.

استاندار قزوین با بیان اینکه رسالت اصحاب رسانه انقلابی و بسیجی باید ایجاد امید در جامعه باشد، ادامه داد: در همین چندماه اخیر و دقیقاً در زمان اغتشاشات دستاوردهایی را در کشور شاهد بودیم که اگر هر کشوری یک مورد از آن را داشت ماه ها روی آن مانور رسانه ای می داد.

وی اضافه کرد: دستاوردهایی همچون ساخت پانسمان بیماران پروانه ای و یا ارسال موشک به فضا بعد از هشت سال و حتی برخی اقدامات اقتصادی و گره گشای دولت سیزدهم می تواند روح امید را در جامعه افزایش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدبخشی به مردم محور فعالیت های رسانه ای استان قزوین باشد

امیدبخشی به مردم محور فعالیت های رسانه ای استان قزوین باشد