مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:152023-01-15بين الملل

قطر: سال های آینده برای اروپا کمبود گاز آسان نخواهد بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الشرق، «سعد بن شریده الکعبی» وزیر انرژی قطر عصر امروز در مجمع جهانی انرژی در ابوظبی گفت که با حل شدن وضعیت کنونی (مساله جنگ اوکراین) گاز روسیه به اروپا بازخواهد گشت.

- وزیر انرژی قطر با بیان اینکه طی سال های پیش رو مقادیر بیش تر گاز وارد بازار جهانی نخواهد شد، گفت که سال های آتی برای اروپا آسان نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الشرق، سعد بن شریده الکعبی وزیر انرژی قطر عصر امروز در مجمع جهانی انرژی در ابوظبی گفت که با حل شدن وضعیت کنونی (مساله جنگ اوکراین) گاز روسیه به اروپا بازخواهد گشت.

الکعبی امروز شنبه تاکید کرد: تا سال 2027 مقادیر بیش تری گاز وارد بازار نخواهد شد؛ بنابراین سال های آتی برای اروپا آسان نخواهد بود.

الکعبی در سخنان صبح امروز شنبه خود در مجمع جهانی انرژی هم گفته بود که غرب در خصوص مساله اکتشاف نفت و گاز در قاره آفریقا منصفانه برخورد نمی کند.

وی افزود: جهان برای مدت طولانی به گاز طبیعی نیاز خواهد داشت و نیاز به سرمایه گذاری بیشتر برای حفظ امنیت عرضه و قیمت های قابل قبول در طول انتقال جهانی انرژی وجود دارد.

الکعبی اکتبر گذشته اعلام کرده بود که کشورش با استفاده از توسعه قابل توجه خود در تولید گاز طبیعی مایع، به دنبال تبدیل شدن به بزرگتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر: سال های آینده برای اروپا کمبود گاز آسان نخواهد بود

قطر: سال های آینده برای اروپا کمبود گاز آسان نخواهد بود