مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:002023-01-15سياسي

الحوثی: حقوق ها پرداخت نشود وارد نبردهای جدیدی می شویم/ تجاوز در مراحل آخرش است


عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران انصارالله بار دیگر بر ضرورت پرداخت حقوق تمامی کارکنان یمنی و رفع محاصره این کشور توسط ائتلاف متجاوز عربی تاکید کرد.

- عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران انصارالله بار دیگر بر ضرورت پرداخت حقوق تمامی کارکنان یمنی و رفع محاصره این کشور توسط ائتلاف متجاوز عربی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن و از رهبران انصارالله در این باره اظهار کرد: ما در مراحل پایانی این تجاوز به سر می بریم و با تلاش وزارت های دفاع و کشور جهش های بزرگ و یک سلاح بازدارنده داشته ایم.

الحوثی گفت: اگر حقوق ها را تحویل ندهند که خط قرمز عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن است، ممکن است وارد نبردهای جدیدی شویم و به سمت جنگ و تشدید تنش پیش خواهیم رفت.

وی ادامه داد: درحال حاضر تلاش می کنند (ائتلاف متجاوز) با اهرم گرسنگی دادن، محاصره و پرداخت نکردن حقوق ها فشار بیاورند و گفت وگوهای مداومی در این زمینه وجود دارد.

الحوثی همچنین تاکید کرد که محاصره و پرداخت نشدن حقوق ها از دلایلی هستند که مانع از تمدید آتش بس شدند.

الحوثی همچنین با اشاره به میانجیگری عمان برای دستیابی به آتش بس در یمن نیز افزود: گفتگوها در حال انجام است و انشاءالله ما و آنها (دولت مستعفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحوثی: حقوق ها پرداخت نشود وارد نبردهای جدیدی می شویم/ تجاوز در مراحل آخرش است

الحوثی: حقوق ها پرداخت نشود وارد نبردهای جدیدی می شویم/ تجاوز در مراحل آخرش است