مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 09:002023-01-15اقتصادي

بانک ها به صنایع تسهیلات نمی دهند


افزایش نرخ ارز نیمایی و آزاد موجب شده تا صنعتگران نتوانند نسبت به خرید ارز اقدام کنند و نظام بانکی نیز هیچ همکاری با تولیدکنندگان و صنعتگران نداشته حتی از پرداخت تسهیلات بانکی خودداری می کند.

- ایسنا/مرکزی دبیر انجمن مدیران صنایع ساوه گفت: افزایش نرخ ارز نیمایی و آزاد موجب شده تا صنعتگران نتوانند نسبت به خرید ارز اقدام کنند و نظام بانکی نیز هیچ همکاری با تولیدکنندگان و صنعتگران نداشته حتی از پرداخت تسهیلات بانکی خودداری می کند.

سیدسعید رضوانی شامگاه 24 دیماه در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری دادگستری شهرستان ساوه که در دفتر اتاق بازرگانی و انجمن مدیران صنایع شهر صنعتی کاوه برگزار شد، در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روند مطلوب توسعه صنایع اظهار کرد: روند توسعه موجب تولید کالای با کیفیت و عرضه مطلوب کالا در بازار شده است.

وی با اشاره به کاهش تاب آوری صنایع و تحمل فشارهای سنگین اقتصادی اظهار کرد: مشکلات مالیاتی صنایع، قرار گرفتن در بلک لیست، مقدم بودن وصول بر اصول در پرداخت مالیاتی، تعرفه بالای برق و گاز صنعت، از مهمترین مشکلات تولید است.

مسئول دفتر اتاق بازرگانی ساوه با بیان اینکه اگر مشکلات صنایع برطرف نشود حال تولید کننده و صنعتگر ناخوش خواهد بود، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها به صنایع تسهیلات نمی دهند

بانک ها به صنایع تسهیلات نمی دهند