مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 08:302023-01-15پزشكي

آزمایشگاه رادیو دارو در بوشهر راه اندازی می شود


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به زودی و با کمک متخصصین این حوزه بناست آزمایشگاه رادیو دارو در آزمایشگاه پیش بالینی مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای خلیج فارس راه اندازی و تجهیز می شود.

- دکتر اکرم فرهادی یکشنبه 25 دی در نشست هم اندیشی جهت همکاری های تحقیقاتی در حوزه رادیو داروها در مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای خلیج فارس اظهار کرد: این آزمایشگاه پتانسیل انجام پروژه های مهم ملی و بین المللی در حوزه های مختلف تخصصی رشته ای و بین رشته ای را دارا خواهد بود.

وی تصریح کرد: این نشست باهدف فراهم سازی زیرساخت های لازم به منظور راه اندازی آزمایشگاه رادیو دارویی و دستیابی به جدیدترین و کارآمدترین رادیو داروهای تشخیصی و درمانی در حوزه بیماری های مغز و اعصاب، التهاب ها، عفونت ها و انواع سرطان ها به ویژه سرطان های مقاوم به درمان های معمول، انجام پذیرفت.

دکتر فرهادی اضافه کرد: در آینده بناست آزمایشگاه رادیو دارو در مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای خلیج فارس تکمیل شده و پروژه های تحقیقاتی ملی و بین المللی جدیدی در آن انجام گردد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: برگزاری مستمر این نشست های چندجانبه و بین دانشگاهی جهت توسعه رویکرد همگرایی علوم و رفتن به سوی تحقیق اثرگذار ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه رادیو دارو در بوشهر راه اندازی می شود

آزمایشگاه رادیو دارو در بوشهر راه اندازی می شود