مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 08:202023-01-15اقتصادي

کاهش 10 درصدی مصرف برق در خراسا ن شمالی


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از کاهش 10 درصدی مصرف برق نسبت به هفته قبل از ورود جبهه هوای سرد به استان، خبر داد.

- حسن چاهی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، اظهارکرد: با توجه به برودت هوا و شدت سرما که از روز سه شنبه تا جمعه گذشته نقاط مختلف استان را در برگرفت با همراهی مردم، مدیریت مصرف انرژی و دورکاری دستگاه های اجرایی میزان انرژی مصرفی استان نسبت به مدت مشابه آن در هفته گذشته و قبل از ورود جبهه هوای سرد، 10 درصد کاهش یافت.

وی با تاکید بر لزوم تداوم همکاری مشترکان در بخش های مختلف برای مدیریت مصرف انرژی و تداوم هوای سرد افزود: میزان بار مصرفی استان نیز در ساعت 10 صبح روز گذشته نسبت به مدت مشابه هفته گذشته 23 درصد کاهش را نشان می دهد.

  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی افزود: این کاهش مصرف انرژی ناشی از دورکاری دستگاه های اجرایی، تعدیل مضاعف روشنایی معابر، بوستان ها، مدیریت روزانه چاه های کشاورزی، همکاری صنایع بالای یک مگاوات و صنایع واقع در شهرک های صنعتی استان و مدیریت مصرف عموم مردم است.

حسن چاهی با تقدیر و تشکر از مردم همیشه همراه در اعمال مدیریت مصرف برق از مردم تقاضا کرد: با توجه به برودت هوا و تداوم سرما برای برخورداری از روشنایی و گرمای پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی مصرف برق در خراسا ن شمالی

کاهش 10 درصدی مصرف برق در خراسا ن شمالی