مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 07:202023-01-15سياسي

تضمینی جوان شوید!


در حالی که تغییر سن دارای ضوابط و مقررات خاص خود است، برخی اشخاص در قالب وکیل و یا موسسات حقوقی اعلام می کنند که به صورت تضمینی و با استفاده از روابط خاص خود این کار را انجام می دهند.

- خبرگزاری مهر ، گروه جامعه؛ بر اساس تبصره ماده واحده قانون حفظ اعتبار اسناد سجلی و جلوگیری از تزلزل آن ها ، صاحب شناسنامه تنها یک بار در طول عمر و در صورتی که اختلاف سن واقعی با سن مندرج در اسناد سجلی به تشخیص کمیسیونی مرکب از فرماندار یا بخشدار، رییس اداره ثبت احوال محل و پزشک منتخب، مدیر عامل سازمان بهداری استان و رییس شورای اسلامی شهر و یا بخش محل صدور شناسنامه و با عضویت و ریاست قاضی دادگاه صالحه محل تشکیل می گردد بیش از پنج سال باشد می تواند سن خود را اصلاح نماید.

بر این اساس، تغییر سن باید بنابر قوانین و مقررات و با ارائه مستندات لازم باشد که تابع شرایط خاص خود است و اگر این شرایط مهیا نباشد، عملاً امکان تغییر سن به لحاظ قانونی وجود ندارد.

تبلیغات گسترده اشخاص سودجو برای تغییر سن افراد تحت روابط و به دور از ضوابط با این حال اما برخی اشخاص سودجو، در قالب وکیل و یا مؤسسات حقوقی اقدام به تبلیغات گسترده در جهت تغییر نام و سن اشخاص می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تضمینی جوان شوید!

تضمینی جوان شوید!