مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 07:152023-01-15اقتصادي

تاکید وِیژه استاندار سیستان و بلوچستان بر رفع مشکل تهیه نان مردم


دستگاه های متولی توزیع آرد به گونه ای مدیریت کنند، تا مشکلات موجود به سرعت برطرف گردد، لذا در این راستا بایستی بر نحوه مصرف سهمیه آرد نانوایی ها نظارت و بطور دقیق مشخص شود چه میزان از این سهمیه پخت می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه های متولی توزیع آرد به گونه ای مدیریت کنند، تا مشکلات موجود به سرعت برطرف گردد، لذا در این راستا بایستی بر نحوه مصرف سهمیه آرد نانوایی ها نظارت و بطور دقیق مشخص شود چه میزان از این سهمیه پخت می شود.

محمد کرمی استاندار در نشست کارگروه آرد و نان استان اظهار کرد: از نظر تعداد نانوایی ها شرایط استان باید به اندازه ای فراوانی و تعدد داشته باشد که همه نانوایی ها به دنبال کیفیت بخشی و رقابت در جلب مشتری باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه مجموعه ها در کنار هم باید کمک کنند تا مشکلات کنونی رفع شود، افزود: همه دستگاه ها بایستی وظایف محوله را به درستی انجام دهند تا شاهد بروز مشکلات و کمبودهای موجود نباشیم و چنانچه شرایط بحرانی و یا مشکلات احتمالی هم بوجود می آید، به جای سنگ اندازی و تخریب، با استفاده از امکانات در اختیار، همه با هم برای رفع مشکل یکدیگر را یاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وِیژه استاندار سیستان و بلوچستان بر رفع مشکل تهیه نان مردم

تاکید وِیژه استاندار سیستان و بلوچستان بر رفع مشکل تهیه نان مردم