مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 07:152023-01-15سياسي

رفع شکستگی خط انتقال آب از سد زیردان چابهار


بخشدار پیرسهراب از توابع شهرستان چابهار گفت: خط اصلی لوله انتقال آب از سد زیردان چابهار به 400 روستای پایین دست که در محدوده روستای هوشمب و نیامبیت شکسته و بیش از 2 ماه آب بصورت یک جوی روان رها بود با رسانه ای شدن این خبر در خبرگزاری ایسنا در کمتر از چند روز ترمیم و مشکلات رفع شد.

- عبدالصمد پناد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: از خبرگزاری ایسنا برای پیگیری این مشکل که بیش از 2 ماه گذشته بود و کسی بفکر نبود نهایت تشکر و قدردانی را دارم که به مسائل و مشکلات مردم روستاهای دورافتاده توجه دارند و آنها را رسانه ای می کنند و کاری که بیش از 2 ماه پیش باید انجام می شد با یک پیگیری رسانه ای سریعا مورد رسیدگی قرار می گیرد واقعا جای سپاس دارد.

وی افزود: یکی از مشکلات مهم و عمده مردم پایین دست سد زیردان، عدم افتتاح تصفیه خانه آب است که اکنون مردم آب خام را که مستقیم از سد زیردان می آید به قیمت آب تصفیه شده و کلرزنی شده و استاندارد می خرند و استفاده می کنند، آیا این قابل قبول است که آب مردم بخش پیرسهراب و سایر مناطق دشتیاری و پلان و تلنگ حتی کلرزنی نشود.

وی خواستار پیگیری این مشکل شد و افزود: رسانه ها مشکلات را منعکس کنند تا شاهد آبادانی و توسعه مناطق محرومی نظیر پیرسهراب باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع شکستگی خط انتقال آب از سد زیردان چابهار

رفع شکستگی خط انتقال آب از سد زیردان چابهار