مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 23:052023-01-14حوادث

شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!


آخرین آمار کرونا در ایران/ انفجار گاز در شیراز 4 عضو یک خانواده را به کام مرگ برد/ گریم سارق برای دزدی شیرآلات پاساژ/ تاوان ارتباط شیطانی!/ مرد دستفروش به چوبه دار نزدیک شد/ ماجرای دعوای مرگبار 2 پسر عمو/ قصاص مجازات رفیق کشی/ شکنجه مدیر مرکز آموزشی در .

- مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (شنبه بیست و چهارم دی ماه سال 1401) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  آخرین آمار کرونا در ایران مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به 7 میلیون و 562 هزار و 495 تن رسید.

بیشتر بخوانید انفجار گاز در شیراز 4 عضو یک خانواده را به کام مرگ برد رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس از انفجار کپسول گاز در روستای کرونی شیراز و مرگ 4 تن خبر داد.

بیشتر بخوانید گریم سارق برای دزدی شیرآلات پاساژ سارق حرفه ای وقتی برای پنجمین بار با چهره ای گریم شده وارد پاساژی در پایتخت شد تا نقشه سرقت شیرآلات را اجرا کند، توسط مرد نظافتچی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید تاوان ارتباط شیطانی! تقریبا رابطه من و یکی از دختران کارگاه لو رفته بود که روزی آن دختر ماجرای بارداری اش را پیش کشید .

بیشتر بخوانید مرد دستفروش به چوبه دار نزدیک شد مرد دستفروش که همکارش را به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص محکوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!

شکنجه مدیر مرکز آموزشی در خلوتگاه مخوف!