مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 22:552023-01-14اقتصادي

استاندار خراسان جنوبی: قطع گاز در برخی نقاط استان محتمل است


با توجه به ادامه برودت هوا و افت فشار، احتمال قطع گاز در برخی نقاط استان وجود دارد و نیاز است مردم برای تهیه سوخت جایگزین آمادگی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت شامگاه شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان اظهار داشت: شدت سرما و ماندگاری آن در این دوره بالا بوده و دمای منفی 20 درجه را در استان تجربه کرده ایم.

وی با تاکید بر اینکه پیش بینی های لازم برای تامین سوخت خانگی و نانوایی ها انجام شده است افزود: جای هیچ نگرانی در بین مردم نیست و نباید فضا ملتهب شود لذا شهروندان اطلاعات لازم را از طریق رسانه های رسمی دنبال کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه معمولا هر 10 یا 15 سال چنین سرمایی در کشور رخ می دهد اظهار داشت: امید است با همراهی مردم و تدبیر، هماهنگی و تعامل بین دستگاه های اجرایی به سلامت این چند روز را بدون مشکل پشت سر گذاریم.

وی با اشاره به اینکه برای نان هم تدابیری اندیشیده شده که مردم دچار مشکل نشوند گفت: نانوایی های دوگانه سوز از سوخت جایگزین استفاده می کنند اما در نقاطی که نانوایی ها صرفا گازسوز هستند با استقرار نانوایی سیار نیاز مردم رفع خواهد شد.

قناعت اظهار داشت: خراسان جنوبی قبلا هم تجربه تامین نان استان همجوار را داشته لذا در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد و در شهرستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان جنوبی: قطع گاز در برخی نقاط استان محتمل است

استاندار خراسان جنوبی: قطع گاز در برخی نقاط استان محتمل است