مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 22:302023-01-14سياسي

تربیت نسل فاطمی با تبیین و روشنگری میسر است


مدیر کل کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل گفت: تربیت نسل فاطمی در امتداد تبیین و روشنگری در بین نسل جوان میسر است.

- به گزارشخبرنگار مهر ، ملیحه ملک زاده فرد بعد از ظهر شنبه در مراسم جشن کوثر اردبیل در سخنانی با تبریک هفته گرامی داشت مقام زن در سخنانی اظهار کرد: توجه دختران و بانوان جامعه به مسئله تبیین و روشنگری باعث بیداری و خودباوری فردی و اجتماعی شده و تلاش سازنده ی آنان را برای تربیت نسل فاطمی در پی دارد.

وی افزود: آموزه های ارزشمند اسلام در زمینه چارچوب ها و ضوابط حاکم بر خانواده و اجتماع، اموری مانند حجاب و عفاف، جایگاه شایسته مادری و همسری و مقام متعالی زن از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در صورت معرفی مناسب آن به نسل جوان تحولات شایسته ای در ترویج فرهنگ دینی در جامعه ایجاد می شود.

مدیر کل کانون های پرورشی کودکان و نوجوانان تاکید کرد: زنان جامعه اسلامی وظیفه دارند با وجود تلاش گسترده و بی سابقه رسانه های غربی در دگرگون کردن فرهنگ متعالی حاکم بر خانواده و همچنین حجاب و عفاف، با عزم راسخ و حرکت جهادی مستمر از این فرهنگ متعالی حراست و فعالیت های این رسانه ها را خنثی کنند.

ملک زاده الگوگیری را مهم ترین شیوه تعلیم و تربیت عنوان کرد و افزود: اسلام برای تربیت و تعالی انسان ها، بر اصل مهم الگوگیری تأکید کرده چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نسل فاطمی با تبیین و روشنگری میسر است

تربیت نسل فاطمی با تبیین و روشنگری میسر است