مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 21:402023-01-14سياسي

ماهیت نشریه زرد و جنجالی شارلی ابدو ضد ادیان الهی است


کاریکاتوریست شناخته شده بین المللی ماهیت نشریه شارلی ابدو را ضد ادیان الهی برشمرد و گفت: آنان ابایی از نفرت پراکنی ندارند و زبان آنان مرز وقاهت را جابجا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه شنبه نخستین نشست از سلسله نشست ها جریان شناسی سیاسی هنری با عنوان شارلی ابدو از تأسیس تاکنون با حضور کاریکاتوریست شناخته شده بین المللی سید مسعود شجاعی طباطبایی به همت حوزه هنری استان قم، کانون هنر شیعی، مؤسسه مفید، مدرسه هدایت، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و خانه مطبوعات استان قم برگزار شد.

کاریکاتوریست شناخته شده بین المللی بیان داشت: اسلام ستیزی و ایران ستیزی و دوستی با رژیم صهیونیستی اساس و ماهیت جشنواره ها و مسابقاتی است که امثال نشریه شارلی ابدو برگزار می کنند.

سید مسعود شجاعی طباطبایی عنوان کرد: طی بررسی هایی که انجام شد در سال های اخیر برای برپایی هر مسابقه کاریکاتور از سوی نشریه شارلی ابدو تا 60 هزار دلار هزینه شده و البته با تمام این هزینه هایی که صورت می گیرد، اتفاق خاصی در عرصه کاریکاتور نمی افتد و هنرمندان بین المللی از آن حمایت و استقبال نمی کنند.

شجاعی طباطبایی ابراز داشت: در مسابقه سال گذشته افرادی از 42 کشور حضور یافتند که اغلب نیز به بهانه جوایز بالایی که برای آن قرار داده بودند در این رق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهیت نشریه زرد و جنجالی شارلی ابدو ضد ادیان الهی است

ماهیت نشریه زرد و جنجالی شارلی ابدو ضد ادیان الهی است