مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 21:252023-01-14اقتصادي

تامین و ذخیره سازی نفت سفید به اندازه کافی در خراسان جنوبی وجود دارد


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه تامین و ذخیره سازی نفت سفید در استان نگرانی نداریم، گفت: در تمام شهرستان ها فروشندگی نفت سفید وجود دارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه در حوزه تامین و ذخیره سازی نفت سفید در استان نگرانی نداریم، گفت: در تمام شهرستان ها فروشندگی نفت سفید وجود دارد.

محمدرضا عابدانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل شرایط افت فشار گاز، تمام جایگاه های سی ان جی غیرفعال شده چراکه اولویت با تأمین گاز در بخش خانگی است.

وی با اشاره به محدودیت توزیع نفت سفید نسبت به سال گذشته به دلیل گازرسانی به تمام مناطق، افزود: این سوخت در بخش خانگی مصرف می شود.

عابدانی ادامه داد: روزانه پنج میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در نقاط مختلف استان توزیع می شود و اکنون بیش از 80 درصد مخازن ذخیره سازی شده و مردم استان نگران نباشند.

وی از دریافت نفت سفید توسط مشترکین فاقد گاز طبیعی در سال از طریق سامانه تجارت آسان گفت و بیان کرد: پس از ثبت نام در این سامانه، سهمیه ها به صورت فصلی اعلام می شود و با شارژ کارت بانکی سرپرست خانوار می توانند نفت سفید را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین و ذخیره سازی نفت سفید به اندازه کافی در خراسان جنوبی وجود دارد

تامین و ذخیره سازی نفت سفید به اندازه کافی در خراسان جنوبی وجود دارد