مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 21:252023-01-14اقتصادي

هیچ گونه قطعی گاز در سطح خراسان جنوبی نداشته ایم


سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی با بیان اینکه مؤثرترین کار برای مدیریت شرایط موجود، صرفه جویی در مصرف انرژی است، گفت: تاکنون به دلیل کمبود گاز، - هیچ گونه قطعی در سطح استان نداشته ایم.

علیرضا عباس زاده، امشب 24 دی به رسانه های گروهی اعلام کرد: در شرایط موجود، بهترین کار این است که همه ما دمای رفاه ( 18 تا 21 درجه) رارعایت کنیم، به سمت هر خانه یک اتاق گرم برویم و بقیه وسایل گرمایشی را از مدار خارج کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: هر شعله ای که خاموش شود و از مدار مصرف خارج شود، به پایداری تأمین گاز و ارائه خدمات کمک می کند.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به استمرار موج سرما در کشور، گفت: این سرما که همه کشور را متأثر ساخته و استمرار هم دارد، افزایش میزان گاز مصرفی به ویژه در بخش خانگی را سبب شده است.

عباس زاده یادآور شد: براساس اطلاعات دیسپاچینگ گاز و وزارت نفت، تمام پالایشگاه های کشور با تمام قدرت در حال تولید گاز بوده و ما از این نظر مشکلی نداریم، اما میزان مصرف به جهت برودت هوا، بیش از تولید است.

وی از اقدام مثبت استان در راستای اعلام پایان گازرسانی به همه جمعیت شهری و روستایی خراسان جنوبی گفت و اظهار کرد: به جهت مدیریت شرایط موجود به شدت نیازمند همکاری همه مشترکین در جریان مصرف گاز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه قطعی گاز در سطح خراسان جنوبی نداشته ایم

هیچ گونه قطعی گاز در سطح خراسان جنوبی نداشته ایم