مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 20:052023-01-14اقتصادي

ادارات استان تهران فردا با یک سوم ظرفیت دایر است


ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است، مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رییس دانشگاه خواهد بود.

- تهران- استانداری تهران اعلام کرد: ادارات استان تهران با یک سوم ظرفیت دایر است، مدارس غیر حضوری شد و تصمیم گیری درباره امتحانات دانشگاه ها با رییس دانشگاه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار استان تهران با عنایت به برودت سرما و کاهش محسوس دما و ایجاد شرایط اضطراری به منظور مدیریت بهینه مصرف گاز و از طرفی به منظور جلوگیری از افت فشار گاز و نیز رعایت حال عموم هموطنان عزیز به خصوص در استان های شمالی و شمال شرقی، به منظور پیگیری امورات اداری و اجرایی هم وطنان کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی با حضور یک سوم کارمندان دایر می باشد و مابقی کارمندان دورکار خواهند بود.

در این مصوبه آمده است: دستگاه های خدمات رسان، امدادی، درمانی و دارای شیفت کاری از این موضوع مستثنی هستند، تاکید می گردد کلیه سیستم های گرمایشی (گازی، برقی و گازوییلی) ادارات دولتی می بایست کاملاً خاموش باشد، در خصوص بانک ها، یک سوم تعداد شعب هربانک بعنوان شعب منتخب دراستان تهران ازساعت 9 صبح تا 13 ظهر فعال بوده ونسبت به ارائه خدمات حضوری اقدام می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات استان تهران فردا با یک سوم ظرفیت دایر است

ادارات استان تهران فردا با یک سوم ظرفیت دایر است