مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 19:022023-01-14ورزشي

تشکیل کارگروه بررسی پروژه های نیمه تمام ورزش مازندران در وزارت متبوع


کارگروه تخصصی بررسی پروژه های نیمه تمام ورزش مازندران طی روزهای آتی در وزارت ورزش و جوانان تشکیل و شخصا پیگیر می شوم.

- ایسنا/مازندران وزیر ورزش و جوانان، گفت: کارگروه تخصصی بررسی پروژه های نیمه تمام ورزش مازندران طی روزهای آتی در وزارت ورزش و جوانان تشکیل و شخصا پیگیر می شوم.

حمید سجادی امروز در بررسی پروژه های ورزشی شهرستان بابل با اعلام اینکه در تاریخ ورزش کشور و مسابقات المپیک 15 مدال متعلق به مازندران است، اظهار کرد: در سال های گذشته همیشه شاهد درخشش ورزشکاران مازندرانی اعم از آقایان و خانم ها در رویدادهای مختلف ورزشی بودیم لذا این استان برای ما مهم و استراتژیک است.

وی ادامه داد: سهم فدراسیون ها در حمایت از هیات های ورزشی استانی اندک است که لازم است راهکارهای ویژه داشته باشیم؛ نباید منتظر منابع دولتی باشیم چرا که شاید سال ها طول بکشد و باید از توان خیران و بخش خصوصی کمک بگیریم .

سجادی افزود: در برخی استان ها از شهرداری ها برای بهره برداری از پروژه های ورزشی کمک گرفتیم که در استان مازندران نیز باید این مهم را عملی کنیم .

مقام عالی وزارت ورزش و جوانان، اظهار کرد: کارگروه تخصصی بررسی پروژه های نیمه تمام ورزشی استان مازندران را طی روزهای آتی شخصا تشکیل خواهم داد و نسبت به رسیدگی حقوقی و احیای ردیف های بودجه پیرامون پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه بررسی پروژه های نیمه تمام ورزش مازندران در وزارت متبوع

تشکیل کارگروه بررسی پروژه های نیمه تمام ورزش مازندران در وزارت متبوع